Lördagmorgon

och det snöar.. de vill ju säga väldigt ovanligt, NOT!
vaknade för ungefär en timme sen, har varit ut med vovvsingarna! =)
ska väl klä på mej och sticka till stallet nu. huua gruvar mej
det är -12 grader och blåser
menmen, ska man träna imorn så måste de ridas idag, och har ju varit sängliggandes nästan hela veckan så det har inte blivit något ridet..
igår fick Sonatin ett nytt täcke med hals! =) hoppas hon gilar det, hihi

igår kolla malin och jag på en massa filmen, hela 3 filmer! en del då!
fredagsmys kallas det! =)

Frida kom och hälsa på en svänga också! =)


åååh det suger i min shoppingtarm!


Att hänga hjälmarna på, de tror jag vore nice! =)

Till mina supersnygga tävlingsstövlar!

Till Natta =)

och en massa massa mer!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0