Men ålå!

kunde inte kliva upp imorse! Tarzan la sin nos på min hals och myyyyste hur länge som helst! sen kröp han ner och la sig i knä vecket. tillslut lära jag slita mej! =( kliva upp och kasta i mej lite frulle.
har kanske världens morgontröttaste hund som klev upp när vi skulle åka! hihi
tog som vanligt en liten prommis så han är tömd innan jag lämnar han hos mamma!
sen till jobbet, satt i telen nästan hela dagen. de va faktiskt kul. =)
mejla med kickis lite, så vi luncha och rasta tillsammans! haha prata om massa tokigheter vi gjort! haha gillas!

nåja så skulle jag åka hem, hämta Tarzan och åkte hemåt, men kom bara till sjukhuset typ så börja bilen hoppa! morr! stannar och ringer pappa som får komma och möta mej! men jag kom äääända hem den här gången som tur va!
så nu står den hos bildoktorn pappa igen.. han verka inte allt för nöjd över de =(

mamma skjutsa mej till Malin så fick jag ta hennes bil och åka hem, lämna Tarzan hos Kickis så tog dom en liten prommis =) tacktack för hjälpen!
och jag drog till stallet! Sonatin fick jobba jätte mycket idag! 3 galoppsprång höger galopp, skritt, 3 galoppsprång vänster galopp, skritt.om och om igen! bra träning för hennes rygg! =)

nä nu står kickis och lagar mat i mitt kök, lämpligt när inte hennes spis fungerar, dock kommer faxeholmen och byter ut den imorn, synd för mej tur för henne! haha!
näpp ska gå och göra henne sällis!

Fick ett väldigt betydelsefullt sms av en betydelsefull person idag:
"igår bad jag min ängel vaka över dig, men han kom tillbaka ganska fort å när ja fråga varför sa han att en ängel vakar inte över en annan ängel. Du är bäst hjärtat"
I Love You <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0