Mörker

Vill börja med att tacka mina goda läsare som orka läsa hela inlägget igår!

Och sen ett super STORT TACK till min kära syster som är snäll och lånar ut sin bil till mig nu när min är på lagnig! <3


De blev mat för oss idag också, super god mat! det gillas! tack kocken kickis
Efter det åkte vi iväg på turne med GH =) inget stoppa oss! haha kul vare!

nu har jag precis kommit från en prommis med Tarzan i 30 min. på sommaren går ja den svängen på morgonen, nu känns det som en lång prommis! haha nä men typ! allt blir mycke jobbigare på vintern!
Det va skitläskigt ikväll för det kändes som att nån gick bakom oss hela tiden! men när jag kolla va ingen där!
på vissa ställen finns det ingen lampa så där sprang vi för fulla muggar!
inte för att vara hurtig utan för ja va livrädd!
men vi kom hem oskadda som tur va!

Tränar Tarzan att gå i koppel, inte försöka leka med hundar vi möter och lite mer nu inför utställningen!
vore kanske inte skitbra om Tarzan börjar leka med alla andra utsällningshundar vid olämplig tidpunkt hahah men de är lätt nått han skulle kunna göra min lilla tok! <3
ååh längtar till helgen då jag ska träffa hon som ska hjälpa mej med lite tips och så till utställningen! spännande!


Honey - Vart tog gnistran vägen? nu känns du bara som en glöd som håller på att slockna! Jag älskar dig <3


Nä nu är det sängdags för oss små

God natt <3

Kommentarer
Postat av: sofia

någonstans här under är den där.. Love you<3

2010-01-12 @ 22:57:03
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Malin

Imorgon är de slut på lugnet i din lägenhet för jag sigge och tindra + min packning kommer över ett par dagar.

va så lite slit bilen me hälsan :P

2010-01-13 @ 01:50:06
URL: http://malindubeckahs.blogg.se/
Postat av: Kickis

hihihi, tack själv! :D vi är bäst! ;)

2010-01-13 @ 09:42:07
URL: http://kickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0