mysgos

min häst va världens underbaraste idag! <3
efter jobbet åkte jag till stallet och mocka och greja. Sen tog jag in hästarna.
ställde Natta på gången så borsta jag av henne, mmm så mysigt tyckte hon =)
sen ställde jag mig framför henne och klia henne på mulen. då hade hon mulen typ i ögon höjd med mej.
efter en stund hade hon hela sitt huvud i min famn! helt underbar känsla!
tänka sig att min lilla suris till häst kan va så mysig
men efter en stund så kom hon på sig själv och hoppa till och kolla sig runt precis som om hon kolla om nån såg henne! hihi sötnos!
helt underbart att vara tillbaka i stallet efter att varit sängliggandes i 2 heeeela dagar =O

jobbet härja jag och karin på som vanligt! inget jobb utan henne! <3
Sofia jobba idag så de blev massa mejlande till henne tihi! =)

Nu har precis tjocka familjen (mamma, pappa, malin, tindra och Kajsa) åkt så nu blev de heeelt tyst här!
tarzan ligger och myser på soffan, ska gå och pussa upp honom nu!

hoppas eran dag varit lika bra som min <3


R.I.P mormor, 2 år sen du lämnade oss nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0