Oh shit!

jag fångade en räv en dag men räven gled ur näven, men lika gla för de är ja!
men gladast är nog räven!!


gårkvällen börja med paj och film tittande, kollade på Tina turner filmen.
sen blev de en svänga in till byn och kolla läget! tvär dött!
åkte ut på e center och kolla om de va nå folk där, nix tvär tomt! de enda vi hitta va en räv! =)
men den viille inte leka med oss, vi ville knäppa kort men den sprang bara ifrån oss, fick nån värdelös film, haha!

mot stan igen.. hamna på statoil, där hitta vi på våra gullefjun! =)
blev där en bra stund pratpratprat! =)
sen blev de stan igen, efter ett tag balla jag och annelie ur, vetta fan va som hände. men poppa musik som fan! härja runt i bilen som aldrig förr, gullefjuna bara skaka på huvudet!

jahapp väl på kallesrakan står polisen!!!!  nervösast i stan kör sakta men säkert förbi, dock glömmer bort att hon kör på 1an!! varva lite! nej! hahhaha så jäävla nervis! hoho! men klara av de smärtfritt!
och när jag åkte där så traskar ena polisen ut i vägen så jag håller på och kör över honom! pjue jag missa! =)

det går att sladda med framhjulsdriven bil utan att rycka kryckan! =)

vid 2 fick discobilen vila lite på busstorget, efter en stund skiljdes annelie och mina vägar åt. vi åkte hem till var och sig, mycket glada och nöjda! haha

när jag vakna hade jag vääärldens huvudvärk.. hmm inte coolt jag som va nykter igår! =O
men de gick över så fort jag klivit upp!
kollade ut, så sken solen. klädde snabbt på mej och ut med Tarzan! såååå mysigt i solen! =P  de tyckte tarzan med! =)
sen tog jag mig an och tog bort julen! den ni, inga julgardiner hos mig nu inte! nu är de så snyggt så!  
vid 14.30 - 15 åkte jag till stallet och dona. kl 16 kom mammi och hämta mej och Sonatin så brassa vi iväg och träna!
när jag åkte hemifrån va de -11grader, när jag kom hem va de -23!!! kallt! oja!
men träningen gick klockrent! känns verkligen att jag och sonatin har funnit varandra nu! =)
såå nöjd! vill ha sommar nu så vi får ut och tävla lite! åååh kan knappt bärga mig!

när jag kom hem, hade jennie och malin gjort pannkakssmet. bara att ställa sig vid spisen och steka, men inte klagar jag för det! varmt och skönt!
nu spinger malin runt med dammsugaren, dags för mig att göra min plikt!

Hörs!



Kommentarer
Postat av: sofia

har du anmält till den 28? hihi!:D

Kommer bli en grym sommar:D

2010-01-31 @ 21:33:02
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hahaha! Vi är bäst! =D

Måste göras om!

Älskar dig, tjejen! <3

2010-01-31 @ 22:26:28
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Eve

Annelie: de måste vi verkligen! <3

Sofia: nä inte än, långt kvar ju =)om de kommer bli, hihi <3

2010-01-31 @ 23:09:10
URL: http://evedubeckahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0