På bättringsvägen!

de är så skönt att vara på bättringsvägen!
igår höll jag på och dö bara av att ta mej ut en kortis med stackars Tarzan.
Idag klev jag upp tog 2 alvedon, klädde på mej massa massa massa kläder och klädde på tarzan, gick ut med tarzan en kortis utan att behöva vila mellan gångerna! helt otroligt!
jag älskar mitt jobb, dom ringde och fråga hur det va med mej idag, dom är såå omtänksam! =)

mamma ringde strax efter, hon tyckte inte ja lät piggare, men huvudsaken att jag känner mig piggare! =)

ååh så fint väder ute idag. hade jag varit frisk hade jag lätt klätt på mej och gått ut och njutit av solen
de är ju inte så ofta den är framme. struntar i minusgraderna, bara få vara i solen!

nä undra om man ska göra lite gröt, något tjatigt men de är lätt att svälja iaf `=)


Jag bilr så glad när DU gör saker för dig själv och inte alla andra hela tiden! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0