segis

jag vet att det blivit dåligt uppdaterat sen sist, förlåt kära läsare!

i lördags va de rockabilly som stog på schema, säger bara de fy fan va kul vi hade! =)
vi åt super smarrig mat hos mej först! =P färga mitt hår och sen blev de dusch och fix! så snygga så blev vi! =)
när vi va klar kom modd och hämta oss, körde in Tarzan till stan så fick cosmos vara barnvakt och vi åkte vidare mot Peter! kul sörru! =)
vid ööhm 11? åkte vi till Bergby! vi traska rätt in, behövde inte ens betala inträde. men vi va väl för snygg för de ;-) haha
där inne så dansa vi så det stog härliga till i ca 2 timmar! jag slet nog av mej skorna första kvarten! haha
klockren kväll säger jag bara! Favorit i repris! <3

vid 12 gick jag över till stallet dagen efter för då hade malin lyckats fårr skjuts ut av mammi så vi greja och hade oss där! sen gick vi hem!
sen, senare.. efter jag plocka undan julen åkte jag in till stan för att hämta min bil, och lämna malins. kom vi på att hela familjen skulle äta tacos, så jag hämta malin så åkte vi och handla!
sen blev de mat hos mamma. Pappa hade parkera in min bil i garaget, och pappa va inte hemma
så vid 18 åkte mamma och jag och släppte in hästarna sen till vågbro igen. ingen pappa, ingen bil. fick ta mammas bil hem

kl 6 ringde klockan imorse, då va de bara till att släppa ut hästarna. när jag är på väg ut till bilen skickar malin att hon vakna då. så hon blev lite sen, men hann ändå för vi hade turbo! 
åkte hem till Tarzan och tog han på en prommis, äntligen börjar det bli lite varmare! =) så åkte vi in till stan, till mamma. lämna tarzan och bytte till miiiin älskade biil! =) 
och brassa iväg till jobbet! som vanligt blev de mycket skvaller och skratt på jobbet med Kariiiin <3 

när jag skulle till att sluta fick jag höra att reggans hus brann i vågbro, inte coolt! 
åkte till mamma för att hämta tarzan, men blev kvar där en stund för Tarzan skulle leka med moffa en sväng först! =) 
kommer hem och parkerar bilen så får jag ett sms från lotta som ville rida med mej, så efter mycket fundering så red jag å tur va väl de=) 
när vi kom tillbaka från ridturen står en okänd transport på gården!? då är de en häst som sa bo hos oss några dagar då hans sällskapshäst är i hudik på sjukan. =/ 
Sonatin blev kär vid första ögonkastet kan ja lova! 
borsta av mitt hjärta idag, då blev hon glad. hihi världens mysigaste ponny! sen får ni andra säga va ni vill!=)

för övrigt ikväll så jag ätit middag med Kickis då hennes spis är ur funktion! haha! efter vi ätit kom vi på att vi ville ha godis, så vi åkte in till coop köpte godis och mjölk och lite annat skrot och åkte hem och greppa micarna! och sjöng och sjöng! kickis spela lite GH också, hihi! 

näpp nu ska jag sova, undra om nån orkar läsa allt jag skrivit? 
God natt <3 

Kommentarer
Postat av: Kickis

Hihi jag orka! Bästa! <3

2010-01-11 @ 23:20:46
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Malin

trogen läsare läser allt

2010-01-11 @ 23:27:47
URL: http://malindubeckahs.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag läste allt :)

2010-01-12 @ 00:46:08
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0