Tant Agda

va på jobbet idag, även kallad Karin Fernqvist!
hon hade ramla på jumpan igår så hon halta omkring idag! stumpan då! <3

idag har man gjort världens grispass, 7.30-20! =O aaah rätt sliten nu!
men som tur är så har man världens bästa syster som hjälpt mej med hästar, hund och hemmet.
hur underbart är det inte att komma hem efter jobbet och komma till ett dukat bord och maten strax va klar!
går inte att beskriva den känslan! tusen kramar till min syster <3

Igår somna jag på soffan innan kl 21 så ett under att jag är vaken idag! haha!


men tror ni Tarzan är lite mammago idag eller! ööh ja! han va med i duschen tom! det händer inte ofta! hihi sötnos! hade myspys på morgonen innan jag åkte till jobbet <3

nu ska jag ta mitt vandrande hjärta på prommis
saknar mina hästar! fast skönt att få vara lite ledig också =) dom är ju som sagt i goda händer ( hos syster)


nix Josse jag har inte börja på boxer utan är i deras utbildningsal för våra är upptagna av nyingar!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0