Härligt

äntligen fredag!
släppt ut hästarna, sen blev det prommis med Tarzan
det va så lugnt och tyst, helt fantastiskt! harmoniskt en fredagmorgon. tills hundjäveln i sista huset bröt ut, den bara skäller och skäller! hundjävel! happ.. tog min morgonprommis med Tarzan iaf.
börjar jobba kvart i 10, undra vad man ska göra fram tills dess då.INTE lägga sig på soffan, då somnar jag garanterat! hmm.. jaja
idag jobbar jag 9.45-18.15 men antar att jag får jobba över.
sen blir de förmodligen lek och ridning med bästa bror!

bokat in träning på tisdag också, ska bli spännande och se hur hon beter sig då!
eftersom hon grisnita så hemst så har jag börja blivit osäker. och inget har stoppa mej förr. så jag hoppas verkligen jag kan få hjälp den här gången!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0