Jobbigt

Har en jobbig tid nu.. fruktansvärd jobbig..

Jag vet inte hur jag ska ta mig ur.. allt är bara så jobbigt. Om jag endå kunde få ett tecken på vilken väg jag ska ta?
det är inte förräns idag jag insåg verkligheten.. förr har allt varit suddigt. Men imorn är en jobbig dag.
ännu jobbigare än alla andra. Jag vet inte vad jag vill.
idag bröt allt ut och insåg vart jag är på väg, fast jag står vid ett vägskäl och vet inte vilket håll jag ska gå åt.
Har prova några andra nu, och ingen har sagt klick.. inget wow..

tiden rinner iväg och även så den första tåren
det blöder i mitt hjärta som att den huggne binder såren
sitter här och skriver och förstår vad jag gjort
jävla skit, det svider, dagarna gick för fort


och min lilla pärla flyttar snart också, håårt! men hon kommer få det bra

ååh orkar inte med alla dessa känslor! det är bara för mycket nu!

klrar inte av att ljuga för mej själv längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0