skallebank

Ååååh får skallebank av allt tänkande

Vet att det är mycket skrivet om det här, här nu. men vet inte hur jag ska få ut mej alla känslor och funderingar på annat sätt. så tycker det är ett bra sätt, då kan jag gå tillbaka och läsa hur jag tänkte tidigare.

Jag tror på dig, jag tror på dig ända in i jaa!
jag vet att du kan, vad är det som är fel?

Vi kom ju 2a på KM, du 0a 2 90 förra året. för 3 år sen tror jag de va sopa jag av dig och fick mig en placering i 1m! vad är det som har hänt? om du bara kunde prata.
Du har ju utvecklats något enormt i dressyren!
För ett år sen kunde du knappt hålla galoppen på volt. nu är de bara vänsterbak som släpar efter. är de det de sista nu som gör att du håller på att släppa eller vad är det?

jag märker ju att du inte riktigt kan sätta vänsterbak under dig, och du är svårare att strecha i vänsterbak. men vad är det som är felet?

tankarna virrar runt som höstlöv i mitt huvud!
Vill jag hoppa? törs jag hoppa igen? kan jag få tillbaka förtroendet i hoppningen igen?
ska jag svida om till dressyrryttare?

Longera dig idag, gick huur fint som helst! underbara flicka!
Du är snäll på alla sätt och vis i alla lägen. något måste vara fel.
ringde kiropraktorn idag så han skulle höra av sig när han kom till Söderhamn igen, hoppas det är snart!
har bokat tid i hudik nu, så hoppas på sätt och vis att någon av dom kan hitta något och åtgärda det.

vill ju ha dig kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0