Varför?

Varför ska helgerna gå så fort och veckodagarna så saaaaakta! kan det inte vara tvärt om!

i fredags fick jag i vanlig ordning jobba över.. men fick lära mig en ny grej på jobbet så ska sitta med inställnignar till telefonerna nu, kul med nytt! =D
när jag sluta åkte jag å hämta Tarzan och pussa på rulltårtorna (valparna) dom kom på rad alla 3 när jag kom dit. hihi sweet! Sen åkte jag hem och snor om till ridkläder och åkte till stallet. Filip kom så red vi. Red och bada i Nyhed! och Natta kom på att det va nå farligt i vattnet så hon tvärvände och rejsa mot land. vi va bra långt ut. och jag har ca 5cm till stigbyglarna när man skrittar. gissa om jag blev DYNGSUR om fötter och ben när jag red! hahahaha mycket skratt blev de! sen fortsatte vi runt, tog en liten extra sväng på skolan så filip fick känna på Sonatin lite i dressyren och han tyckte att jag gjort ett jätte jobb med henne, alltid lika kul att höra det :)
sen blev det bara lugnt! =)

lördagen, hade jag utsläpp så jag släppte ut hästarna och tvätta på morgonen. red sonatin vid halv 10. va tropisk värme redan då! vid 12 ringde jag annelie så vi åkte upp på sorf och kolla på ponnytävlingar :) hihih längtar tillbaka som fan! och sen åkte vi ut på flyget en sväng också! fy faaan vilka bilar! mumma!

kvällen spänderades med Jennie och Jonas Landgren, Gilla! =D

idag har jag inte gjort mycket, bara stor städa hela lägenheten, bada med Tarzan och ridit Sonatin! nu ska jag traska ner till stenö och hämta min cykel!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0