Karin Fernqvist <3

Tillägnar detta inlägg till min bästaste vän! <3

Karin Fernqvist!
Det är en riktig sockerpingla de!
en äkta vän som man vet vart man har
älskar denna människa så fruktansvärt mycket!



Karin tyckte att jag skulle börja skriva i bloggen igen. så jag uppfyller väl hennes önskemål då :)

jahapp sen sist har de väl hunnit hänt en jäääävla massa!
öhm.. orkar inte lägga upp allt. men typ det som kan vara bra att veta för er som inte vet är att jag köpt Sonatin som ja tränar och tävlar på nu. Nattisen går som katten på gården och som ett skållat troll i skogen, men de är ju tur att hon är så jäävla söt! =)
Tarzan min lilla älskling, jaa.. han är helt fantastisk! har kört agility med honom nu. skiiitajäävla duktig är han!
hade avslut idag, och han va självklart bäst!
annars då? hmm ja jobbar, gått upp i heltid, fast har ju jobba heltid hela tiden men fått heltidstjänst.
hmm.. joo får inte missa! tarzan har ju blivit pappa! 3 fina flickor har han fått! heelt otroliga små rulltårtor :)


för övrigt så är jag sjukt sugen på att köpa en Sony Eriksson x10.. vore nått att sätta tänderna i de! nammi
hmm.. nyss fått massage, kanske huuur skönt som helst!

skit läskigt va de på jobbet idag! satt och prata med en kund, hörde hur det åska ute, ja jag är ju livrädd för åskan så jag satt ju på helspänd. och PANG! så slår de ner i huset. allt slocka! jag hiva av mej lurarna och skrek! fy fan va livrädd jag va! tur att man hade kära karin bredvid sig som va lika rädd men kom och höll om en, söööt =)

näpp nu ska jag ta och kvällskissa tarzan och sen sova lite.
nattinatti alla läsare om det finns några tappra kämpare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0