Ålandskryssning

Bättre sent än aldrig!
men jag är ju lite trög så ni får ta att jag lägger upp det lite sent

Ålandskryssningen va iaf skitkul!
I bussen ner höll jag på att dö! uttråkad, en skit snygg scania hade tippat med en massa nya bilar på släp! inte kul!
hytten va helt skrot, undra hur de gick med föraren =(
väl framme så fick vi vänta på båten ett bra tag.. passa på att mata "ankorna" som inte va nå ankor!
väl inne på båten fick vi vänta på att gå till hytterna, hata att vänta!
jahapp! vi hitta iaf till dom. de va enkelt!
vid 19 gick vi till maten och åt en massa, massa onyttigt! men gott va de!
efter de tog jag en efterlängtad dusch!
sen traska vi iväg till tax freen och handla till kvällen! och börja små dricka lite!
dansa och härja heeela natten lång, ge mig igen! =)
kl 9 va man uppe med tuppen igen då! väckte helena så gick vi och åt frulle!
vid 13 pallra sig Frida upp så kollade vi på kareoke och greja!
sen blev de avgång vid 16. vidare mot gävle bro, där vi skulle äta
när vi ätit klart och ska köpa en cola, när vi kommer ut är bussen borta! =O
och de va 5 min kvar till bussen skulle gå, happ... sluta med att vi fick åka taxi hem iaf
Sen blev det raka vägen och sova! dödstrött kan ja lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0