bokat och klart!

eller klart och klart, packningen är ju så klart kvar! haha
lördagen den 13 drar jag iväg på ålands kryssning! kul ska de bli! så jääävla skönt att få komma bort å göra något annat!

gått rätt bra på jobbet idag, hade en jätte elak kund! hua han vägra förstå att ja inte kunde ha på bevakning för säkerhetsskäl. blev ett jäävla liv kan ja säga! menmen.. löste sig de med
sen fick jag sitta på admin, jääävlar va ja har jobba på idag,
stoppa i mp3n i öronen och körde på utahelvete!

när jag sluta hitta ja Majkus efter vägen så jag plocka upp honom och skjutsa honom till vågbro! ååh så grymt kul att träffa honom! de va inte igår! pratar på där vi sluta!

nu har jag varit och köpt lite gotta så ska Frida och jag mysa ner oss i soffan
massor att göra i helgen
ringa Janne, så han får sko en häst
raka sonatin
lägga in mattan i transporten
få massage
umgås massor med Tarzan <3
ta det lugnt?

nackdelen med att åka till åland är att jag knappt kommer träffa Tarzan den veckan. för på tisdag tränar jag så då blir de inte mkt tid. sen lördag-söndag åker jag bort. men han får ju vara med bästaste mommo och moffa så han klagar inte, men jag kommer sakna honom! och han mig =)

suttit och kollapå lite lekar och grejer ja ska göra med Tarzan, ååååh nu vill jag bara ha sommar! hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0