energi?

Vet inte vart min energi tagit vägen idag? totalt borta!

gårkvällen va rolig iaf! Frida och jag åkte in till byn och kolla läget! slutade med en kidnappning av Annelie! =) hihi
och som vanligt en massa massa tok!
skjutsade hem bästase Majkus från krogen också, passa på att skrämma upp honom genom att prata om ormar! hahahah

hur som helst, så kom Jennie på besök när jag kom hem. mindre roligt det hon berätta! tänker på dig stumpan! du har alltid mej! <3

vaknade med vääääärldens huvudvärk! =( haft heeela dagen! tur att man ska få massage snart! =P
började med att städa lägenheten, sen blev de prommis med Tarzan sen stallet och red, gick jätte bra
red i gussibacken, första vändan trava jag, andra tempoväxling mellan höger galopp och skritt! sen de vändan lika fast i vänster galopp! bra träning sen tog jag ett varv på rundbanan! hihi de va kul! =)

nu sitter jag och väntar på att jag ska få massage! sååå tomt utan min älskling som är med mommo och moffa. mommo hämta honom när jag åkte till stallet och tog med honom till Stenö=)

näpps, känns som en meningslös dag, som om jag inte hunnit med någonting! =( whatever!? hann ju med hur mycket som helst igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0