Lördag

jahapp imorse ringde klockan halv 8, jag tänkte för mig själv "jag orkar inte släppa ut hästarna en dag till!" så kom jag på att jag skulle till jobbet.. då blev de ännu svårare att kliva upp.
pallra väl mig upp tillslut, klädde på mig, pilla i mej lite frulle och gick ut med Tarzan en ganska lång prommis!
härligt i morgon solen! nästan bara vi ute också! hade kunna gått flera mil om det inte vore för jag skulle jobba
happ ja väl inne på jobbet så skulle jag ta första samtalet, hmm lät inget i lurarna, så skulle jag prova byte usb port, då upptäckte jag att dom inte ens satt i! hahaha vi fick oss ett gott skratt där på morgonen kan ja lova!
men man ska bjuda på sig själv ibland också =)
vid 10 ramla Karin in, och de blev ju massa tokigheter som vanligt! kul när vi sitter bredvid varandra igen! vi räknar kvartar tills vi slutar, haha!
Karin fick äntligen sin 20års present av mig! =)
efter jobbet blev det stallet, malin hade redan varit där och mocka.
traska ut till hagen och hämta Natta så fick hon komma in, haha jäklar va hon löser päls nu, glad att jag har helrakat henne iaf!
vi traska upp till Östanboskolan så fick Tarzan springa lös där, sen när jag va klar tog jag en längre väg hem =)
tok mysigt va de! =)
När vi kom tillbaka till stallet så gnägga hästarna på Natta, hihi de tyckte jag va roligt!
så nu har jag precis smällt i mej lite kakor för att stilla den värsta hungern så ska jag laga nå mat, vet bara inte vad.. hmm... hmmm... nää, hmm. får nog fundera lite!
få se om jag låter ställkompisarna släppa in och kvälla som dom sa att dom kunde göra eller om jag smyger ner en sväng till och kollar läget en sista sväng så ja kan sova gott inatt!

annars har jag väl inga planer för ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0