Sex timmar

har varit ute i solen i mer än 6 timmar idag! skööönt!
vid 9 gick vi morgon prommis och åkte till coop. sen gick vi till stallet så skodde Janne Sonatin! yeeey! =)
så gick jag hem igen, slänge i mej nån macka och åkte med kickis in till vågbro, tog prommis med kickis och baloo, linnea och sessan, jag och Tarzan =)
sen bar de av mot sandarne för att hämta min bil och försöka köra den till pappa, den laddar inte nu igen! =(
kommer inte på vad det är för feel!
har nästan nyss kommit hem från pappa, passa på att lägga in mattan i transporten också men pappa måste skära till den, de kan inte lilla jag göra! =(
vet en som är trött efter att varit ute hela dagen, jo den lilla svarta saken som ligger och sover under sängen vid namn Tarzan! hihi

näpps nu ska jag kila vidare mot stallet och rida sen rakning på listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0