underbart väder!

vaknade vid 7 av mig själv så kom Tarzan och kröp ner under täcket och myste! så somna jag självklart om!
halv 8 ringer klockan, hua va svårt det va att kliva upp! skulle ha klivit upp när jag vakna kl 7
klev upp och klädde på mej sen gick jag ut i solen med Tazan! vi va ute i ca 30 min! skulle kunna gå flera mil idag bara för att få vara ute!
men inte får man de inte, jag säger som askungen det är bara jobb och jobb och jobb!
nu sitter jag och äter frukost, Tarzan sitter självklart och piper och krafsar i mitt knä, hmm nån som ville upp så nu sitter han i mittt knä=) hihi lite mammago!

tänk vad vädret gör skillnad på humöret! det kan väl inte bara vara jag som blir glad när solen tittar fram!?
längtar så mycket till sommaren! när man kan sitta på stranden och titta på solnedgången!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0