funny

Igår kom Kickis och hälsa på på jobbet =D och med sig hade hon 4 negerbollar til meeej! vad sägs? äkta vänskap? oja! sen satt hon med mej sista halvtimmen. Sen åkte vi till Sonatin och pyssla om henne, sen handla mat, sen laga vi maat! Taaacoos! såå gott!
Åkte in till stan så mammacarina fick sin nyckel hem som kickis fått med sig.
sen åkte vi hem till mej igen, sjöng lite lips. sen kolla vi på ööhm greys någonting. haha sen kvällskissa vi våra små rackare till hundar, dusch och sen bums i säng! mysigt va de att umgås med Kickis igen. Vi kom på att vi blivit fegare! pratade gamla skolminnen. vi är ense iaf, längtar tillbaka!! <3<3<3
Jag älskar dig, jag saknar dig min Kickis Moberg <3

Idag höll jag knappt på att ta mej ur sängen. gaalet trött blev sent igår ju, 11 ;-) men tog mej upp tillslut. blåsten hade avtagit lite sköönt!
fixade som vanligt stallet å så innnan jag åkte och jobba.
När ja sluta jobba så åkte ja på boa och handla inför helgens bravader =D kuligt ska de blii!!
sen åkte ja å red Sonatin, tog en längre runda eftersom hon fick vila igår pga stormen, plus att hon får vila imorn, hinner inte då.. slutar halv 4 ska va borta 18 på kick offen med jobbet! med älskade josefine!! <3
när ja kom från stallet peta ja i mej resterna från igår, ringde mammsen och tjata på henne att hon skulle med å sola. så åkte till henne så gick vi med hundarna en sväng och åkte och sola i 25 minuter. sköönt! fick nog igång varenda puls tror ja!
så nu är man varm! frusit flera dagar!!

näpp nu ska jag sova, gooooonatt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nu sitter jag och smuttar på grogg och väntar på diiiig :D <3

2010-11-26 @ 17:54:46
URL: http://chossej.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv; Tack själv, älskade! :) <3

2010-11-27 @ 15:02:40
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0