I won't be your winter

Såå gryyym!!

Jaja längesen jag slängde in nån rad här. haft fullt upp hela veckan..
I Måndags va de ett meningslöst stallmöte.. lite bra vart de iaf med att vi ska hjälpas åt att kvälla slipper Frida och jag sitta upp å ner och vänta på klockan..
Tisdagen rann iväg med en ruskig fart! red med Amelia på kvällen, sköönt!
Onsdagen va de bio! gick på premiären av Harry Potter :)
Torsdag är ju idag =D slutade klockan fyra idag, så passa på att laga mat innan stallet, blev ungspannkaka. Passa på att vika tvätten ja tvätta i helgen och plocka undan lite. Sen red ja, fick sällskap av Maja idag. När jag kom hem motionera ja dammsugaren och vattna blommorna. Nu ska jag gå ut med Tarzan, sen dusch och sova! gaalet trött! förstår inte vart denna trötthet kommer ifrån.

I helgen planeras det att måla om i sovrummet =)





Älskade, älskade du <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0