Idol

Igår efter jobbet blev de direkt till stallet. Red med Frida. Kallt som tusan va de igår! När vi ridit klart satte vi oss i fikarummet och vänta på att klockan skulle gå plus att Carran skulle komma så ja fick prova hennes dressyrsadel, men den satt käpprätt åt helvete ='( 
Under tiden vi satt i fikarummet kom Tina och knacka på fönstret och bad om ett handtag, genierna leta fram två handtag till hagarna och gav henne. Fast vi förstog ju att hon behövde hjälp. haha =P
Så vi hjälpte henne å lasta hästen, sen försöka stänga luckan som va lite stelfrusen! eller nå liknande =S fick trycka väggarna utåt för att få igen vagnen, mysko!

Sen åkte jag och Carran hem och kollade på Idol. de va mysigt! satt och prata om allt mellan himmel och jord! alltid lika trevligt med min Carran. Försöker tjata på henne att flytta tillbaka ut hit! hihi saknar henne <3


Idag tog jag mej en välförtjänt sovmorgon, vaknade klockan 11. Ska snart åka till stallet och rida lite.
För att sen tillbringa kvällen med Jennie =)
Nykter två helger i rad! den du!

Ikväll ska det målas i sovrummet, kommer bli sååå jääävla snyggt! Älskar min lägenhet! skulle aldrig kunna flytta här ifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0