Let it snow!

Kommit hem från stallet för en ligen stund sen. Tarzan fick följa med när ja red runt Nyhed, såå underbart skönt att kunna ha med han när jag rider! Trots att han är vallhund så vallar han inte. Han vill vara först han, hihi!
Red med Maja idag, lyckades trava lite idag tom! härligt när snön faller ner! Låt den stanna denna gång så man kan börja trava efter vägarna snart!

Blir inge måla ikväll, pappsen hinner inte spackla pga min cp bil.. menmen får bli en annan gång =) stackers pappsen har fullt upp jämt.

Fick ett hemskt tråkigt besked igår av mamma när jag sluta jobba, hon hade varit med Dennis till veterinären för han är så smal. han vägde över 7kg förra vintern, och 4kg nu.
Han har cancer i magen ='(
Men du har kanske levt ditt liv, du är ju trots allt 13 år. Överlevt varenda bråk du varit i. Min älskade älskade lillebror! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0