Vart tog helgen vägen?

Känns som jag inte hunnit gjort ett skit denna helg..
Fredagen tillbringades filmmys och hårfärgning hos malin. dock vart de inte så bra, hon blev orangefläckig! hahah!
sen kollade vi på Wallander. sen bums i säng. eller soffan blev de. slog på musik och somna som en gud..

Lördagen tog jag mej en välförtjänt sovmorgon. kl 11 ringe Jennie och väckte mej som tur va. hade ställt klockan men hade nog stängt av den utan att veta om de. strax före 12 va ja i stallet. skulle släppa ihop hästarna som gick käpprätt åt helvete. Sonatin visa att det varit för mkt byten så.. ja hon får stå kvar med sin Promille. Efter att ha sprängt hagen.. jaja nån gång ska va den första hon spränger en hage också.
Sen red jag med Frida och Diddi en sväng.
vid 16 kom ja hem igen.. bytte om och stack hem till Jennie laga mat. nammi såå gott. Sen umgicks ja med henne hela kvällen. Åkte och kvälla mitt stall vid 20 sen sjöng vi på Lips (xbox) såå grymma! efter de åkte vi till Fredrik och kolla och spela tv spel där. Men blev inte kvar så länge. Åkte hem och soov!

Imorse (söndag) ringde kl kvart i 10, då va de dags för tvättning.. strax före 12 åkte jag och luncha hästarna, mocka och greja. När jag skulle fylla spån hade Alvin krypit ur hagen så peta in han i hagen igen, den busen! haha vid 13 satt ja på hästryggen, mötte upp Amelia i sitt stall sen red vi till Östansjö och vände. =) roligt värre, Sonatin gick skitjällabra! =D skönt eftersom hon inte gjorde de igår!
När jag kom hem försökte jag gå prommis med Tarzan men halka bara runt. =( va ute i ca 30 min. går tammefan inge längre!

Nu har jag lagat och ätit middag. Ska sno om kläder och åka och ta in Sonatin, handla farsdag present.
Justejävlar måste slå in Malins presenter. Grattar henne idag eftersom alla jobbar imorn..

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0