Air planes

Bob - Air planes spelas för tillfället ur mina högtalare nu, underbar låt.
Dock får den mej att komma på att jag kanske borde ta tag i packningen.. har packat ett paraply hittills.. hmm.. braa! eller inte! men men.. hinner med! åker ju inte förrän om torsdag morgon! flera timmar tills dess!

Den här dagen började verkligen inte bra! klev upp kvart i 6, klädde på mej och pyssla lite innan jag åkte till stallet (6.15) och skulle släppa ut hästarna, hon som jag skulle släppa ut med kom aldrig så fick ta alla 11 hästar själv, de va stressigt kan man säga! Va bara att byta om när man kom hem, dyngsur i svett! trött på slarv!

happ blev att kasta i sig frulle och springa ut med Tarzan.. Sen när man kommer in i stan va de tammefan rött i alla lysen.. va inte på så gott humör när jag kom till jobbet. Men Linda peppa upp mig =)
Blev lunch med Elin idag på flinken då träffa vi på Annelie och Kickis så luncha med dom.

När jag sluta åkte jag å hämta Tarzan sen direkt hem och slängde i tvätt. Sen kom filip med halva sin packning. Så stack vi till stallet och red, skulle rida Schack men han va inge sugen! ponnyplutt! så fick ta promille ist, gick lika bra de med. Filip hade ju Sonatin. red i skogen, men va så jäääävla mörkt så inte ens jag såg vägen, fick vända. sen gjorde Filip och jag mat sen prata vi skit resten av kvällen. Tur att man har sin älskade "bror" som ger mig ett bra avslut på denna dag iaf =)

Nu ska jag gå å hänga tvätten, duscha. kvällskissa min älskling och krama om han hela natten.

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Och I love the way you lie! :) Grymt bra låtar.

2010-10-27 @ 19:57:02
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0