Sjukling

Igår va ja ju klen hela dagen som sagt, men klarar ju inte av att ligga still. och mådde bara sämre när jag låg inne. Så åkte över till stallet och mocka, plocka bort lite av Nattas gamla saker. så nu är det gjort. Satte även ström på tråden, sen va de bara hem och vila igen..
vid 16 när mamma sluta åkte vi och handla lite, måste ju ha mat!
åkte upp på kyrkogården och plantera lite på farfarsgrav! mådde 100gånger bättre då, eftersom jag kom på att jag inte hunnit upp på sen ja vet inte när! så det va skönt!
sen hem igen, longera Sonatin.
på kvällen blev det matlagning! sen bumms i säng!

de va min dag i måndags

Igår hade jag sovmorgon ända till kl 8! skönt!
myste med bästa Tarzan en stund sen va de bara till att kliva upp, mår lite illa idag med. menmen
på kvällen blev det hundkurs! =D
Tarzan va som vanligt super duktig, först fick vi ta en prommis, sen skulle vi kasta ut en leksak så dom fick leta den med nosen, och de va ju Tarzan självklart duktig på! :) sen blev det prat, sen träna att gå fot.
När jag kom hem gjorde jag inte många knop, blev fika lite sen sängen.
vakna hur många gånger som helst inatt för jag frysit så mkt! två täcken vakna ja med imorse! =O
nepp nu väntas jobb, kortdag idag 8-17 skööönt!! =D

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0