Sjuuukt trött

De va ja imorse!
mådde illa som ett cp igår kväll så gick och la mej tidigt, vakna på morgon, blev livrädd för väckarklockan så ja slet ur telefonladdaren ur väggen och flög upp ur sängen, dock tyckte ja ju att de va mkt varmare i sängen så la mej ner igen.. morr på mej! mej jaja kom upp iaf, man kan ju inte motstå frestelsen att ligga och mysa med min morgontrötta hund <3
Tog prommis med Tarzan, mötte den där irriterande hunden som hoppar och skäller mot Tarzan. Men de går bättre och bättre (för mig iaf) den andra hunden hoppar och skäller lika mycket.
Åkte som vanligt och fixa stallet innan ja brumma till jobbet. Skönt att ha de gjort på fm.
Jobbade, gick ju som vanligt bra! Trivs så himla bra nu :) Lunchade med mamma idag, inte varje dag man gör de inte!
men de blåste ju så lite idag så en ruta på en bil gick sönder, soptunnor våldtog bilar och vette tusan allt som flög utanför fönstren! =O
Sen bar de av till stallet, tänkte att. hjaa de kommer ju gå som det går med ridningen med tanke på blåsten..
men ack fick jag! faaaan va bra hon gick om ja får säga det själv!
Hon börjar bli riktigt fin igen! fast finare! hon liksom.. har ett helt annat steg och arbetsvillig! Underbar känsla!
Nu sitter jag och äter middag.
Och älsklingsTarzan ligger nedanför och tittar sött på mig hihihi. Min hund är en hund inget annat! <3
Bara jag ätit upp så ska vi ut och busa :)





Bilden är  tagen den 14 juli 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0