Välkommen åter!

Varit off vääldigt länge nu! jo jag vet.. varit mycket på slutet
Varit och kolla upp Sonatin, hon va halt på vänster fram, återbesök 3 veckor senare. då va hon frisk! =D
Malin har tagit över Natta så nu har jag bara en häst.
så nu när man bara har en häst har man gjort sig tid att göra iordning hagen inför vintern, de va lättare sagt än gjort!
jag har tagit åt mej att jobba extra så har väl i princip jobba dygnen runt ett tag nä men 8-20 dom flesta dagarna.
börjar kännas, men sista veckan nu och verkar som jag inte fick nå tider den här veckan! så nu ska jag börja ett nytt liv. igen..

känns att man jobba lika som när jag jobba som mest på coop. magen börjar säga ifrån.. vakna imorse och mådde tokilla. förr klev jag upp och åkte och jobba. men vill inte dit igen så valde att stanna hemma idag.

så tänkte att jag kan öppna bloggen igen nu när jag inte ska jobba så mkt. för nån dag sen insåg jag att jag nog inte slagit på tvn på 4 veckor.. kanske liiite väl mycke på slutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0