Igång igen

Blev lite blogguppehåll där ett tag men hänt så satans mkt nu på slutet..
Ja som ni ser enligt bilderna vill inte Sonatin hoppa. Så jag lägger det på hyllan med Sonatin och satsar på dressyr ist. fått en fast plats i laget :) det ska bli kul!

Jag har varit till Mora och köpt en ny bil, audi 80 sedan, quattro-94 som jag är toknöjd med!

I söndags va det 4 år sen min älskade farfar lämnade jorden. Va upp med blåsippor åt honom. Du är saknad! ♥
Igår va det 10 år sen Kirsten fick benet avsparkat, tog en tur med Tarzan och Sonatin i nyhedskogen och bara myste. drömde mig bort. Saknar Kirsten såå mycket! Alltid en speciell plats i mitt hjärta! ♥


Idag köpte jag ny kamera på lunchen. så man kan börja fota igen. ingen värsting kamera men den duger för mej!
Bästa arbetskollegan, testar nya kameran =)

När ja sluta jobba åkte ja å hämta Tarzan, och hundbur som ligger i coupen. Så fick Tarzan åka hundbur! hört de ryktas att det ska va mkt kontroller kring påsk så får lära honom att åka bur nu. och de gick faktiskt bra! han va tyst hela vägen till ica. då brukar han alltid låta för vi kommer hem så det är helt godkänt! ♥
Sen cykla vi till stallet, red dressyr på Sonatin på banan. Först ville hon inte släppa i högerbogen. men efter lite mjukgörande släppte hon fiiint! Tänk vad tänket gör mkt. nu när jag bara fokucerar på dressyren så går hon klockrent i den. Inte tänka nå på hoppning! lite roligt faktiskt.


min fiina Sonatin! <3

Nu ska jag traska över och låna Carrans usb minne och sno låtar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0