Lördag morgon

vaknade av mig själv kl 6.30, skönt men ändå inte skönt! men skönt att slippa vakna av klockan 15 min senare..
messade med Jennie på morgonen som inte får tag på Matilda som hon skulle släppa ut hästarna med. Eftersom jag endå va vaken så  bestämde vi att jag åker dit och släpper ut med Jennie, påväg dit får Jennie tag på Matilda. så då hjälptes vi alla åt att släppa ut. halv 8 åkte jag vidare till nästa stall, skulle släppa ihop Natta med hästarna i det nya stallet.
Gick inte så bra, inga skador eller så men dom lät henne inte få äta =( så hon tog i en uppskottad gång och tröck men skettisen Saga gjorde henne sällskap. Bar ner hö och vatten till dom där nere.
åkte därifrån vid 10. Jag mockade och gjorde klart hela stallet åt syrran, hon jobbar dubbelpass.

Natta i nya boxen



Natta rullar sig i hagen



Sen blev de lite frulle hemma hos mamma och pappa, i väntan på Carran. så åkte jag ut till hennes stall och kika på Mirrol =)  kommer bli perfa de där! älska personligheten! Natta upp i dagen!

Sen åkte jag till mitt stall och mocka och greja åt Tirran och Sonatin så kom Filip och red Sonatin och jag skritta Tirran. Red på banan, Sonatin såg bra ut =) hihi stolt att hon är min, min min!!
Tirran och jag tränade på att gå högervarv! haha, travhäst och van att gå i vänster varv =) hade hjärnspöken heela tiden men jag satt kvar!

Nu har man äntligen kommit hem, maten står i ugnen, så snaaart får jag äta!

koppla av lite sen ska jag ta tag i städningen! puuuuuh!


Kommentarer
Postat av: Malin

hihi

när hon blivit helt bra i hasen kan du rida henne mera på banan :)



hoppas de går bra med henne



kraaam

2011-04-02 @ 17:30:55
URL: http://tiramisession.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0