Positiv energi

Pust väl hemma igen!

Nu känns det mycket bättre, men blir illamående så fort jag tänker på mat. Behöver väl inte äta på flera dagar efter idag känns de som =O
Tarzan och jag va ute i 45 minuter, sprang inte hela tiden, när ja börja känna av astman gick jag en bit. sen sprang jag igen. sprang först "långa" vägen till stallet, stannade till i stallet och pussa Sonatin godnatt medan Lotta kvälla, inatt får Sonatin sova naken för första gången i år! :) vårtecken! det gillas! Längtar bara tills dom kan gå naken i hagen!!
sen sprang jag korta vägen hem förbi gamla slakteriet. Lagom tur tycker jag =)

Nu ska jag duscha sen träna lite kontaktövning med Tarzan =)


Folk frågar hela tiden hur jag orkar allt? förstår inte riktigt vad dom menar?? men mina djur ger mig all energi så jag orkar! Det är positiv energi som jag inte kan förklara. Det bara är så =)
Men tycker att det är kul att folk berömmer mig, det är inte det. Men vet inte riktigt vad jag gör som inte andra gör :) ni får gärna berömma eller vad man ska kalla de :)


Kollade igenom bilder som mamma hitta från mormor och morfar.. längtar tillbaka till tiden som fan
Denna tävling va väldigt speciell, i LB hade jag och Natta suuperbra tid i omhoppningen, men Natta vänder på mål linjen för hon blev rädd för flaggaren, så jag läppte ut tyglarna och lät henne skritta. men då hade inte den automatiska tidtagaren slagit av men flaggaren hade flaggat av så jag lämnade banan nöjd och glad skrattandes för Natta busa. och dommaren säger att jag inte gått genom mål. hmm jaa.. de va ju inget att göra gick och klaga men dommaren vägra. så gav revanch med dom i nästa klass! då jävlar ;-) rosett fick vi, minns dock inte vilken plats.. ååh finns så många minnen!
(bilden inte i bästa kvalite knäppt på ett kort)




Grymt sugen på att sätta utt rosetterna, men får nog sova på saken vart dom ska få plats.. nån ide ni som varit hem till mig? =)


Svar på kommentar på inlägg "fullt upp"
Malin: haha jaa men han klev i självmant flera gånger så va nog skönt att svalka av sig efter alla 4 hundar lekt, Men han är ju lite speciell den där Tarzan :)


Kommer ifortsättningen svara på kommentarer på detta sätt. Annars känns de så dumt att ni kommenterar och inte får något svar. =)
bra? dåligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0