Taggar för tävling!!

halv 6, började min dag. Loggade in på Tävlingsdatabasen för att ihopp att pengar hade kommit in till dom över natten, men icke..
gick morgon prommis med Tarzan och åkte till stallet och släppte ut hästarna, de va lättare sagt än gjort! har nog aldrig varit med om så många lindor och täckesbyten någon gång! när hästarna va ute vattna vi dom
mocka och gjorde klart stallet.
hurtig på morgonkvisten!

åkte och jobba, bet av mig alla naglarna för ja va så nervös att pengarna inte skulle komma in. men på eftermiddagen kom dom äntligen in och jag kunde lägga in min anmälan =D
anmälningstiden gick ju ut idag kl 18 så va lite sent påtänkt kanske men nu har jag licens för SORF, och allt är färdigbetald och klart!
Tävlingen är den 17 april, ska hoppa 90cm. nu äre bara att hoppas att ja fortfarande kan ha tävlingskläderna! hihi

när ja sluta åkte jag och hämta Tarzan, stanna på ica och köpte lite sånt ja glömde igår.
bytte om och gick till stallet, gick så fort så jag fick mjölksyra, men fortsatte gå i samma tempo! fan va jobbigt de va att gå med mjölksyra! otränad, JA!
packade hö, och mockade ur en kärra ur hagen, tråkigt men måste göras. så jääääääääääävla tungt bara!
efter 7 kom Filip så red han Sonatin och jag fick curry lite hastigt och lustigt. Lotta fråga så tog med han en sväng. men han hade nog passa bätte i boxen, grymt omotiverad idag va han. Sonatin såg fin ut! =) *stolt*
blev grymt glad idag istallet, först säger Malin att sonatin börja se fin ut, hihi =) sen när filip red sa han att hon va mkt mjukare och mer muskler! hihi! blir så glaaad!
Tarzan fick träffa Helios idag, han tyckte inte riktigt om de. men när vi gick liten prommis gick de bra. men inte när vi bara stog. så får nog ta små prommisar med varandra så borde de funka sen hoppas jag!

Filip och jag natta hästarna innan vi åkte hem, nu har jag duscha och ska sova som en princessa!
Hästutsläpp väntar imorn, God natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0