tjock?

Blev inge rida för grabbarna igår, det började regna. Åkte ner till 17 och började skura box istället, jäääävlar vilken skillnad de blev! *nöjd* men inte klar än.. men en bit påväg iaf!
kl 18 tog jag in hästarna..  kring 19 åkte jag hem.. tröött.. blev inte vaken länge till, låg i sängen till 21, sov nog 21.01 om ja hade kollat på klockan! fullt upp hela dagen men fick mycket roligt gjort! =)

5.30 ringde klockan imorse, kollade ut och tänkte, na har väckarklockan fått fnatt! klockan är ju inte halv 6! tyckte de va så mörkt ute! men klockan va visst halv 6. myste med Tarzan en stund sen klev vi upp. släppte ut hästar och fixa klart stallet.
for vidare till jobbet, hade servicedag idag vilket innebär inga raster eller luncher men vi blir bjuden på frukost,lunch,frukt, fika och godis! märks att min mage inte är lika van vid godis längre! svällde på engång! jäävlar va fet JAG kände mig! =O
Både linda och ja va trött idag, så flumm och dum de va vi de! haha garva åt ingenting! haha kul iaf =)
cyklade till stallet, skritta en sväng med Lotta sen red jag på skolan,gick så jääävla bra! slutade när hon gick som bäst! riktigt nöjd med henne idag. Precis kommit hem. nu ska jag svida om från ridkläder till joggingkläder och ut och springa av mig lite onyttigt med Tarzan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0