Redo för jul

Fick påbackning från Falkenberg att de va dags att uppdatera lite då.
Kan väl börja med att jag saknar min bästaste bästa vän som flyttat från mig ända till Falkenberg! :'( Men det glädjer mig att hon hittat sin stora kärlek och är lycklig! <3
Och det som glädjer mig mest är att hon kommer hem över nyår! =) hihi

Jaa för övrigt händer inte mycket speciellt..
Är klar för jul nu iaf, all julgodis klart och klapparna klar utom hundarnas och städningen check! jääädrans va gott de kan lukta hos mig ibland! mihihi!

Tog en prommis med Tarzan till Vågbrorondellen ikväll, huuur skönt väder som helst! Hade kunna gått hur långt so helst! Men lära ju hem å lägga mig!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0