Bita i det sura äpplet

Jag som såg fram emot träning till helgen, men får antagligen ställa in mina planer.. buhu!
en häst i stallet har troligtvis regnskållor http://www.sva.se/sv/navigera/Djurhalsa/Hast/Hudsjukdomar/Streptotrikos/ 
orkar inte förklara va de är..men stallet blir isolerat så då äre bara till å stanna hemma. men hoppas för gudsskull att de inte är de!
Nu när ja äntligen kommit igång å träna..
jaja.. skapligt less.. men inget man kan rå för så..

Idag har de varit en bra dag på jobbet =)
Lunchade på flinken med filip idag, bäste bror! <3 trevligt å ses igen.
när ja sluta åkte ja å hämta hundarna och bytte bil med pappa så han fick laga min. kort prommis med hundarna när ja kom hem så åkte ja till stallet..
Sonatins sadel är lite trång fram.. testade Lottas sadel idag och den passa bättre.
Idag fick Sonatin arbeta hårt. vi har kommit så långt att vi kan göra skänkelvikning i galopp! hon tycker de är förbannat jobbigt så får ta dom lite då och då. men kul att de går framåt!
tog på mej kvällningen idag för ja va så sen ändå så.
När ja kom hem tog ja en prommis med hundarna, ca 20 min. halt som faan va de ute! dom får bara kortisar på vardagarna så går jag längre med dom på helgerna. svårt att hinna med annars.

Nu har jag precis kommit hem, eller ja för en liten stund sen.. va å hämtade min bil hos pappa igen =)
så nu har jag en hel bil igen, lycklig jag är!
Fan vad jag skulle vilja ha drag och 4 dörrar på den bilen alltså! underbar å köra!


jaja ska försöka sova med dom här två bråkstakarna nu.. dixie och jag börjar faktiskt komma överrens nu!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0