Check!

Hualigen, imorse va ja trött! men vakna 1 min innan klockan ringde, så låg och myste med Tarzan lite väl länge, 30 min sisådär.. men jag hann iaf. äter ju frullen på jobbet nu. så klädde på mej, knöt upp håret i nån boll, gnussa tänderna och gick ut med Tarzan. Sen åkte vi å grejja stallet. Trivs så satans jäääävla skit bra i nya stallet!!
Blev lunch med mamma idag =) då donken. hihi de va mysigt. har knappt hunnit träffa henne i veckan så de va riktgt mysigt å få träffa henne. när ja åkte från donken skulle en utlänning gå över övergångsstället bara de i varje vänster eller höger (minns inte) steg så klia han sig på vaden så tog ju år för han! jaja vidare till blinklysena, då har jag två bilar framför mej, det är rött. första bilen stannar till, sen bara kör rätt ut fast de va rött! så rulla nästa fram och gjorde samma sak! herregud! att vissa folk får ha körkort alltså!
kom iaf tillbaka till jobbet oskadd!  =)
när ja sluta surra ja med mamma en stund, vet inte vad jag ska ta mej till bara.. fick lite tips av mamma. alltid bra med mammor! <3
sen förbi stallet och slängde in Sonatins middag, handla frulle, sen hem måla KLART! de sista peta i mej några wertes orginal (osäker stavning) ja de blev min middag för dagen! :)
vid halv 7 åkte jag tillbaka till stallet och red med Amelia, skritta och trava bara idag, men som vanligt lösgörande!! ska jävlar få ordning på henne, få henne lika fin som förra vintern, de ska jag bara! så är de!
efter 20 kom malin så raka vi klart (med hennes rakmaskin) gick mycke mycke bättre idag!
så nu är hon äntligen klar! Tusen tack malin för hjälpen <3
I väntan på Malin passa jag på å snagga manen på henne så nu är hon så snygg sååå! =)
tog kvällen på hästarna eftersom vi skulle bli kvar. så tog en liten prommis med Tarzan när ja kom hem, duscha ställde tillbaka lite möbler i sovrummet nu när de är färdigmålat och nu ligger jag här i sängen och ska sova!
slutar 15.30 imorn, de gillas! Ska åka ut till Nattisen och snagga hennes man. pussa massor på henne! hihi

Så satans braa!
Hardcore Superstar - Run to your mama

Godnatt! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0