Duktig idag

Är stolt över mej själv idag, fått så jävla mycket gjort!  Älskar helger!
Som sagt så åkte jag å röjde upp i lekstugan, letade en nosgrimma men hitta ingen =(
Om man säger så behövdes de röjjas:



Detta blev resultatet: (obs mobilbilder)


Sen skura jag ur vagnen så den är fräsch invändigt igen!
Sen fyllde jag på olja i bilen, åkte till coop och köpte spolarvätska så fyllde på de! Så nu är min bil glaad =)
När ja kom hem tina ja köttfärs, undertiden tog jag tag i å sätta in alla fakturor och dyl i pärmen, dock fick inte allt plats. hade inte satt in de sen ja sluta på coop! haha så de va en del kan ja säga!
Sen blev de matlagning..  tacos! =P

Nu blire prommis med Jennie och Ässie =)

Kommentarer
Postat av: Sammy Gustavsson

ja det såg ju lite bättre ut när du hade städat klart :)

2011-01-23 @ 20:30:56
Postat av: Eve

Haha du tror de va?? =P kanske man hittar nått när man behöver nått!

2011-01-23 @ 22:53:54
URL: http://evedubeckahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0