i tid ja?

När ja vakna imorse å va sådär död tänkte jag att ikväll ska jag gå å lägga mej i tid!
aaah gick bra?
bara en vägg kvar med målningen nu, orkade inte klart allt. Sen får jag hoppas att de är klart! Sen är de bara att försöka blinka med min kära far eller någon annan gullig själ å slänga upp tapeterna!
Nu sitter ja å käkar glass, daimglass. kanske hur gott som helst!

sitter å väntar på att fiskarna fått i sig lite mat innan det blir sängen! hualigen va trött jag är!

ny dag med nya änventyr väntar imorgon!
God natt

Längtar till helgen då blir de leeek med käraste Josefine Andersson! <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

På lördag :D

2011-01-18 @ 15:24:43
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0