Ojojojdå!

Va visst bra längesen jag skrev här nu.. det har tom hunnit blivit ett nytt år! =O 
men de har sina förklaringar! som sagt har de ju varit nyårs friande. Året började ju inte skit bra, gick uvi och drog på mej en skaplig jävla förkylning! halsmandlarna upp i öronen känns de som. så nu ska jag testa äta nutella (bantingsmat) för att få i mej något.. makaroner och ostsås går de med! igår fick Tarzan äta fläskfile och en annan åt makaroner och ostsås. haha!
men känner mej faktiskt piggare nu, inte lika trött men hostar och snorar mer än tidigare. menmen nog med de..
Jag va på ikea i söndag å då va de rea på min säng som ja vill ha! men hade ju ingen släpvagn å köra hem den med.. kan inte bestämma mej om jag ska slå till eller inte??



Nyårs afton spenderades först i slalombacken i Kungsberget med Jennie, carran å mamma. mycket mycket trevlgt och kanon väder fick vi!
sen va de hem å sova lite middag för att den svida om till fest! Blev fest med carran. alltid lika trevligt! =P

fått sulor på sonatin nu också riktigt skönt faktiskt! hihi om man är lite lat =P nää men vill inte att hon ska få stylter och vricka till det gamla skadade benet..
Red henne idag, inte blivit mycke ridande, mest Lotta som ridit. Har inte hunnit och motivationen har varit i botten. men nu så ska de gå framåt! när allt landa med nya stallet blev jag tvär slut och då är de tur att man han nära och kära som ställer upp <3
inser nu vilken jobbig tid jag har haft, hur enkelt det är nu!
näpp nu ska jag gå en sväng med min Prins Tarzan sen sova så man orkar släppa ut hästarna imorn =D de är tom kul att kliva upp och släppa ut dom!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0