Påbackning

Japps ja har ju fått påbackning av Carran att jag inte uppdatera nått! så de kommer väl några rader här =)

Helgen va lugn, fredagen kompa ja ut vid 14.15, åkte hem å tvätta. sen in till mamma och pappa och åt maat! sibylla va så sjukt sugen på cheeseburgare! å de blev de, smarrigt! Sen blev de lugnt resten av kvällen.
Lördag vakna jag med halv panik kl 12.. tänkte inte sova så länge. men slänge på mej kläder ut med Tarzan för att bära av till stallet. red Sonatin.. minns dock inte var å hur =P
kl 17 blev de bio med mamma, "änglagård" fundera på om de va söderhamn dom gjort en film om, alla hade varit med alla och alla snacka skit om varandra bakom ryggen?? höll på att sjunka under stolen när prästen prata med spegeln, de va liksom droppen! men den va ju bra iaf! haha
Sen blev de mat hos mamma och pappa idag igen, flinken. haha=P
Sen bar de ut till ljusne till Elin. satt å snacka lite skit mellan himmel å jord! va där till typ 1 =O men har man kul går tiden fort! =D
vakna lite tidigare på söndagen, vid 11. sprang ut med Tarzan, de va sooool! synd att han är sjuk så kan ju inte gå nå långt! =( åkte till stallet och tog en lång ridtur istället! fick lös henne riktigt fint i högerbogen" destoverre har man träningsvärk idag (måndag) haha
vid 15 åkte vi å hämta hö så hon har nått att äta. sålde sängramen någon gång mellan 15-19.
kl 19 bar de in till syrran, kik å spel på bingolotto men ingen av oss vann nått! =(
åkte hem strax efter 21 och soooov! göttmos!
idag har man jobba 8-17, först blev de hästutsläpp på morgonen med jennie.
sen hade jag insläpp på kusarna också, hade sån huvudvärk när jag sluta jobba så Sonatin fick vila idag. får ta en längre tur imorn =)
när jag greja klart i stallet hämta jag jennie så laga vi mat, potatisgratäng å kyckling så jävla gott blev de! vid 21 åkte vi å kvälla hästarna, då ringde mamma och sa att ett hus i vågbro brann så vi lära åka och kika på de också nyfiken som man är! sen direkt hem, nu är de bums i säng för en annan om man ska orka upp imorn!

Tarzan mår mycket bättre nu idag iaf, han svällde upp i benet under lördagen, blev skit orolig! På söndagen fick jag bort skorpan på såret. då vällde de ut vätsa, och svullnaden försvann. och nu mår han fint fint! fick tom leka med moffa innan han åkte från vågbro idag! riktigt riktigt skönt!
God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0