Ponnyryttare

Jajemen idag spola jag tillbaka tiden lite och red ponny!
Imorse släppte jag ut hästarna, sen mocka jag å fixa allt till Sonatin. Mockade åt Curry också eftersom dom va sjuka. åkte och jobbade, strax innan lunch skickade matilda att de krisa för henne så på lunchen va man snäll och åkte till stallet och grejja åt Mary =) (Matildas häst)
När ja sluta jobba åkte ja direkt till kungsgården och red Sonette åt Jennie. pigg å fräsch dam för att vara 23. Gav lite tips om vad hon ska göra för att släppa i vänster sidan, egentligen visste jennie de själv men behövde bara få det bekräftat, våga lita på sig själv!
Sen åkte jag och hämta Tarzan, sen Dixie, sa hejdå till syrran som sticker till Egypten inatt, avis?? jag?? neej?? =O eller jo!
slängde in hundarna i lägenheten och drog till mitt stall och red Curry. gick bättre än vad det brukar göra, riktigt roligt va de, Sonatin hade vilodag idag, men kunde ju inte låta bli att pussa lite på henne.
Sen när ja kom hem lära ja fika, dödshungrig!
Sen blev de prommis med hundarna, va ute med dom ca 20 min, de behövde dom. inte långt men så jäävla halt ute nu så går knappt att gå!
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen sooova!
Imorn ska Tarzan till veterinären och få vaccinationssprutan! Hoppas han sköter sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0