Pussmulen

Idag klev ja upp 6.00, drog på mej kläder, plattade luggen! =O och gnussa taggarna och gick ut och gick med Tarzan, sen åkte ja å släppte ut hästarna med Jennie, efter utsläppet åt vi frulle tillsammans, myys du! =)
sen mocka ja å drog till jobbet. seeg dag som faan! har inte känts som de är fredag, ingen har varit på drygit fredagshumör idag! tröök! trötta??
När ja sluta åkte mamma och jag på hemköp och kolla va de sålde ut, jag lyckades få med mej glass och vit choklad, haha! mamma hitta dock mer =P
Sen åkte ja dirket till Nattisen och tog in henne, den här gången acceptera hon mej på en gång, behövde inte ens fjäska! inte ett hugg! plocka in henne från hagen och börja kamma ut det som kallas man, vad nu hon gjort med den! Så klippte jag den, tog lite i svansen också. Sen borsta jag av henne, och de viktigaste av allt, att pussa på henne. Älskar när hon trycker upp nosen precis som "pussa mej"
de mysigt och mysa med henne idag! min lilla solstråle ser ut att må så bra så <3 alltid min lilla ponny plutt! ♥


lite skillnad kanske?? haha
Resultat:


lite vågigt ser de ut men hon har så satans tjock man och blir skit om man tunnar ur.

Sen när ja varit hos natta hämta jag Tarzan och åkte hem med han och åkte till Sonatin, red runt hönsberget idag, fick bara köra tempoväxlingar för att sätta rumpan under sig.
Sen blev de prommis med Tarzan, sen kom pappsen och hjälpte mej upp med barbord och lite andra småfix, tack pappi ♥

Nu ser inte kvällen ut att bjuda på så mkt mer.. Tagga in för träning imorn med Josse =)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, vet hur det är att klippa tjocka manar, värdelöst! Träningen avklarad, hihi :)

2011-01-22 @ 20:14:41
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0