Så mycke man vill..

Så lite man får..

Fruktansvärt sugen på en ny bil nu! Satt och kolla på massa bilar idag, grips av panik typ.. vill så gärna men vet inte om ja har pengar för de??
Men jag behöver en 4hjulsdriven bil med dragkrok! lite tjatigt att vara beroende av mamma eftersom hon har bil med drag.
Och om ja ska köpa ny bil ska den vara 4 hjulsdriven! om vintrarna tänker fortsätta såhär!
Och jag vill ha audi, och dom är så satans dyr! men jag gillar dom!
Åååh så förvirrande!!

För övrigt så höll jag på att sova över imorse, hörde klockan men lära drömma klart drömmen!!
drömde om att mamma tänkte elda upp huset hemma i vågbro! jag blev hysterisk i drömmen!! men jag fick henne på bättre tankar, då kunde jag vakna och kliva upp =D
idag blev de verkligen att sätta upp håret i en tofs och gugga taggarna och kila.. svängde förbi stallet och mocka. så skönt att ha de gjort på fm.
Sen blev de jobb 8-17, hämta Tarzan och åkte hem och tvätta, gick ner på Ica och handla lite och gick liten omväg hem så Tarzan fick kissa lite. Sen klöpp vi klorna! gick skit bra idag!! så jävla nojd med lillkillen! Börjar bli så duktig så nu!
Sen sprang ja ner å slängde in tvätten i tumlaren, stack till stallet och red. Fick sällskap av Matidla idag :)
Skjutsade hem henne, och hämta tvätten. Haha hon tycker jag är tidsoptimist?? haha hmm undra va hon menar med de?? haha
Betalade räkningar... =/ ska leva riktigt snålt denna månad så jag har massor av pengar till fjällen i april! =)
Sen blev de dusch, matlagning. blev stuvade makaroner och falukorv idag, smaskens!
Nu ska jag ta på mej igglokläder och gå ut med Tarzan, sen soooova!
Hästutsläpp imorn, efter jobbet ska jag rida Sonette.

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0