Skidåkning!

Jaadu jag säger då de! blev skid åkning idag! längdskidor dessutom! den ni, jag kanske passar in på "Belive it or Not"? eller va säger ni!
Jaja varit fullt upp idag så får bli ett inlägg med hela dagen.
Vaknade strax efter 9 av mig själv. Sköönt, låg å drog mej till halv 10.
klev ja upp käka frulle gick med hundarna och drog till stallet och mocka och red.
Idag hade vi galoppöving bakom flyget. nästan ingen trav bara framtravning. gjorde tempoväxlingar så hon verkligen fick sätta bakbenen under sig!
direkt när ja ridit klart blev de till å hämta hundarna och åka på träning. lydnad =) Tarzan skötte sig fruktansvärt bra för att Bingen va med å löpte. braa träning för Tarzan!
Vi ska träna på sitt fot, alltså att han sitter rakt bredvid mej inte snett som Tarzan gör.

Direkt efter träningen blev de fika med mamma sen ut å åka skidor, tarzan fick dra mej en bit, gissa om han gilla de? min lilla arbetsnarkoman. ska börja åka med han fler gånger så han orkar mer.
Gissa om han sov gott sen? fan va läckert de va att åka bakom Tarzan alltså, hihi skitkul!
vi kom där ifrån ca 16 va de dags för handling med Carran. pracka på henne en massa nödvändiga saker =) hihi.
öb va roligast att handla på, på coop blev de bara mat å de är såååå tråkigt!
åkte från coop halv 6, då svängde ja förbi mamma å hämta en sån där bygglampa. och åkte vidare till kungsgården och hämta Jennie, så satte vi oss ett tag vid köksbordet och vila. sen börja vi tapesera. men båda va nog lika slut! bara en tapet som blev fel så den fick vi slänga. annars klockrent! fyfan va nöjd jag är!
undertiden hon tapetsera laga jag mat. min mage va nåågot hungrig

Så har precis kommit hem nu, kvällskissa hundarna också som i princip sovit hela kvällen bägge två!
Dixie har varit ren hela natten och dagen! hoppas hon håller sig i natt med!
Näpp nu ska jag göra matlådor och duscha sen SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0