Torsdag och fredag morgon

Igår klev man upp 5.45 och släppte ut hästarna, mocka och dona. Sen hem och prommenad med Bästa Tarzan! sen bar de av till jobbet.
På väg in till stan ringer Elin "har en överraskning åt dig, den väntar på ditt bord" åh va stog inte på bordet om inte ett smarties rör, slurp sa de så va de slut =) hihhi tack älskling!
strax före 12 fick ja ett sms, kickis va sugen på tacobaren, så de blev lunch med min tjåkis idag! känns konstigt att få kalla henne tjock! men hon är tjock nu. hihihi längtar! <3

Slutade tidigt idag så gick hem 16, åkte jag och hämta min favorit hund som hade fångat en levande pipleksak idag (en mus) hahaha tur att musen överlevde! gullhund!
Plocka lite här hemma, skulle möta Amelia l 17.15-17.30 i stallet för vi red tillsammans. De va sviiiinjävla kallt!
blev inte mycke till jobb på Sonatin, ja frös så förbannat mycket.
Åkte tillbaka efter ja värmt mig lite till 21 å kvälla hästarna, sen tog jag tag i städningen! gjorde ren ugnen, diska, damma, dammsög golven och torka golven.
varför heter de torka golven? jag blöter ju ner dom! =S jaja jag tvätta golvet då!

Kom i säng typ halv 12.. puh sent! där av att jag inte hann blogga igår. men fick tid idag ist.

Klockan ringe 6, snooza till 6,15 sen va de bara att kliva upp. äta frukost, traska en sväng med Tarzan å åkte till stallet för att mocka. Men då hade inte hästarna kommit ut än. Så då åkte jag hem en sväng ist..

Jo! igår bestämde jag att jag ska åka å träna markarbete på lördag! Ska bli såååååååååååå kul! de va inte igår, känns skönt att va inne på rätt spår igen! Hoppas hoppas att hon är villig å hoppa nu då. och att hon håller!

Ibland får jag en känsla av att jag inte syns eller märks? jobbig känsla men den går nog snart över..

Näpp nu börjar klockan dra iväg för lite jobb!

Kvällen har mycke spännande att erbjuda, får ju fin främmande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0