Träningen

hjaa den som inte är häst eller hundintresserad borde inte va så nyfiken på min blogg, för de är de enda den handlar om typ, kan de va för att djuren är mitt liv ♥

Strax föra 14 smet jag över till Carran som börja grejja i lägenheten hennes, dom köpte med donken mat åt mej,hihi fin middag, delyx och sitta på golvet å äta eftersom hon inte fått bord å stolar än =)
vid 15 sprang ja hem igen gick ut med Tarzan och drog till stallet, va å lämna lite lampor eftersom de börja bli mörkt åt dom.
vid 16 kom mamma med transporten, då stog Sonatin klar på gången. packa in häst och åkte på träning!
Gick så jääävla bra, fick verkligen sätta bakbenen under sig och vi är ense om att de är vänsterbak hon är svag i och de kommer från skadan. Men hon hade blivit starkare på bara en vecka tyckte tränaren! =) de va riktigt skönt att höra för då vet jag att min hårdträning gett något! Fick erbjudande att rida ponny också, hihi sugen?? aah tror de va! frågan är ju bara om tiden finns? =/
haha Sonatin blev riktigt tjurig på mej en gång, så hon ställde sig på ställe och sparka, haha =)
Fick beröm att jag ger skänkel och hjälper precis när de behövs, älskar att få positiv kritik. och till mamma sa hon att jag hade riktigt fin sits! hihi de tycker ja också om att höra, tycker om när det ser bra ut! =)
Planen med oss ser ut att vi ska köra markarbete februari ut, sen ska vi börja småhöja lite! kul med mål!
tränaren puschar mig riktigt bra! inte pressar utan låter det ta den tid det tar.
Tycker det är kul att ha något å jobba med, tänk om allt bara skulle flyta på? va tråkigt de skulle vara.. bara rida för nöjes skull. nää jag vill arbeta ja!
Idag trava vi över 3 bommar på volt sen gick vi över till bom, kryss, bom i bägge varven, sen byggde vi upp det till en kort stuts. Ruskigt nöjd med träningen idag!
Josefine och Sultan va med på träningen idag, tror de gick bra? hade så fullt upp med mitt så man ser ju inte andra tyvärr. men kul med sällskap =)


Näpp nu kommer Filip vilken sekund som helst =)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0