Utedag!

Idag har verkligen varit en utedag!
ställde klockan på 9, snooza till 9.15 sen klev jaa upp och åt frukost. sen åkte ja till stallet.
Red bakom flyget, tempoväxlingar, idag fick Tarzan följa med eftersom det va sånt härligt väder! Gissa om han va glad!
kl 12 va de dags för träning för Tarzan, tränade lydnad, men han ville inte sitta eller ligga i snön för de va så kallt åt honom, haha sötisen!
annars gick de jättebra! Känns skönt att börja Träna honom igen!

Ikväll ska vi ta prommis med Jennie och Ässie, då blir Tarzan glaaad =D hihi

nu funderar jag på om jag ska åka och röjja upp lite i lekstugan hemma hos mamma och pappa, går knappt att komma in där nu =/ så mkt grejjer.

En vän sa till mej förr "det är så skönt, jag har börja uppskatta helgerna" jag fatta inte va hon mena, vadå helgerna är ju bara till för sånt man inte hinner på veckorna??
men nu förstår jag va hon menar, jag uppskattar faktiskt helgerna nu! Det är riktigt skönt!
Men kan inte peka på varför jag känner så utan jag bara känner så =D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det var mycket kul och jag är mycket nöjd!

Till helgen ska DU och JAG bli full tillsammans, har jag bestämt och om två veckor ska vi träna hästbusingar igen :) <3

2011-01-23 @ 16:56:13
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0