Härliga söndag!

Vill inte att denna härliga helg ska vara över, varit hur underbart som helst! vädret på topp=humöret på topp!

halv 11 drog jag och Carran och gymma imorse, gött som fan. men faan va otränad man är. sitter nog lite i tekniken också. när jag skulle springa på springbandet höll jag på att vingla ihjäl mig så fick börja med att hålla i mej, men när ja kom på hur de funka våga jag släppa =)
tränade mycket mage och rygg+axlar. de är de jag behöver träna upp så.

bildbevis att jag faktiskt va å gymma



Efter gymmet tog jag en prommis med Tarzan, när ja gått över bron i östanbo så möter jag Lotta och Amelia+Freja (hund) så gick vi en sväng med dom. sen släppte vi dom lös och jääklar va dom härja! Dom fick leka medan ja mocka, sen tog jag den längre vägen hem. took härligt!

Tarzan & Freja



När ja kom hem åkte jag och hämta gravid kvinna Jennie Landgren :) laga vi mat (kyckling, potatisgratäng+vitlöksbröd) göttans hörrni!
sen åkte vi till stallet. Tarzan låg seriöst och snarka i soffan för han va så trött!
skritta en sväng, sen red jennie hem så red jag lite i gussibacken, fick gå supersamlad galopp upp för backen. riktigt bra jobba hon! ♥
Sen fika jag och jennie i fikarummet och prata lite. va inte igår man träffa henne. fanns en del att prata om kan man säga!
Så skjutsa jag hem henne, väl hemma så kom Annelie och hämta lite fiskar så man blev av med några sånna. rätt fullt i akvariumet nu..
Nu ska jag gå kvällsprommis med Tarzan sen väntar dusch och säng.

Jag älskar helger!


Jennie & Niten



Göte & alla dessa fiskar!




God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0