Lördag 19/3

Lite sen uppdaterng men ni kommer förtå varför.
vaknade vid 9, kom Tarzan och la sig närmre mig, han va stekhet! för han hade legat i solen och jäst! så klev vi upp och gjorde iordning fika och åt frulle. Sen bar de av en snabbis till stallet och mocka och greja, för att sen åka till bollnäs och åka slalom. de gick väl sådär om jag ska va ärlig, tooo lång kö till liftkorten, sen underlaget i liften va svin dåligt! mammas fötter gjorde jätte ont efter 1 åk.. skulle testa byta pjäxor, men eftersom de är stl 39 på mina så gick de inge bra, efter några åk bestämde vi oss för att ta en fika, då va våran fikaplats upptagen!! så vi åkte ner och skulle sitta i solen nere vid stugan men där blåste de så hemskt så vi fick gå in, då va chokladen jättesvag! =( så vi bestämde oss för att ge upp.. åkte på Albert och Herbert och så handla ja kläder till Kevin =) hihi dom är lite stroa nu men har nått att växa i, ska smyga förbi nån dag och ge dom de bra.
sen åkte vi på rusta så köpte jag nya höpåsar för mina är så slirkiga så dom försvinner bland alla andra påsar.. men nu har jag svarta så dom syns =)
åkte in till stan i bollnäs och kolla på intersport och team sportia om de fanns nå bra pris på pjäxor åt mamma. men de gjorde de inte, så vi åkte till Söderhamn ist. på teamsportia fick hon tag på ett par. eftersom dee va så bra pris gick jag och testa eftersom mina är gaanksa sor, har 35 i vanlga fall.. 39 på pjäxorna..
joråspatt vi kom hem med 2 nya pjäxor! =)
Väl hemma så dumpa jag mamma i vågbro och haka på transporten och åkte till stallet. åkte med Sonatin till sorf. först red jag dressyr. Filip hjälpte mej, och JÄVLAR vilken häst jag satt på! sån jäävla känsla! de va läckert!
sen hoppa ja lite, börja på ett litet kryss och sen räcke, sen oxer. hoppade upp till 80cm och kändes ingenting! skit kul va de =D
när vi kom hem från sorf va båda skithungrig så lämna transporten i vågbro och hämta Tarzan så åkte vi på coop och handla och gjorde hemmagjord pizza. när vi käka upp åkte filip nästan på engång så kring 11.
då decka ja på soffan och vakna vid 1.. då va de nån bra film på tv som ja blev fast i så gick och la mej vid 3.. haha
näpp nu ska jag morgonkissa Tarzan sen dra och gymma lite

Pussade lite på Sonatin innan jag åkte




Bolleberget



Stor och liten, högra (den gamla),väntra (den nya) lite skillnad va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0