snabbis

får bli en snabbvisit idag, klockan är läggdags!
klockan ringde 6.00 hade tänkt tagit en lååång morgonprommis med Tarzan, eftersom jag inte skulle till stallet på morgon. Tina och Malin släpper ut lite senare :) så malin sa åt mej igår att ta sovmorgon imorgon.
javisst tänkte jag, och vakna halv 8... STRESSIGT! lära slänga i en hundring i bilen också annars hade ja inte tagit mej till stan..
messa linda och bad henne starta upp datorn min på jobbet, så kom till jobbet 3 min innan jag börja! pjuuew!
roligt dag på jobbet idag, älskar mina kollegor! dom är helt klart bäst!

slutade kl 17, brassa till vågbro och hämta Tarzan, hem..bytte om och cykla till stallet. mocka och dona, släppte in hästarna.
jag är kanske världsstolt!
Niten har börja dragit när man släpper in honom också. så jennie har tagit han själv nu ett tag, men idag hade hon inte möjlighet att komma för hon jobba. så hon la över äran på mej! och belive it or not! han gick så snällt med mej! gick några steg sen stanna jag till, gick lite och stanna till så jag märkte att han va fokuserad på mej. gick skitbra! *stolt* dom som va i stallet blev lite förvånad, hihi
sen skritta ja en sväng med Amelia och Lotta gick med.
sen cykla ja hem igen, prata massa skit med mamma som ja inte träffa på hela helgen
nu har ja precis duscha och ska kissa Tarzan sen sooova!
kanske att jag vaknar i tid imorn, har ju hästutsläpp!

har kommit på en sak, vissa lever på respons, jag lever på mina vänner <3


God natt


(bilden tagen från google.se)
men så sann text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0